Prawda o tym, jak stracić tłuszcz z brzucha

0
55

Prawda o tym, jak stracić tłuszcz z brzuchaWypróbowałeś je wszystkie w pogoni za płaskimi abs: brzuszkami, wstrząsami, deskami, rowerami, a nawet walcem ab. W końcu wydaje się to logiczne. Aby zwiększyć definicję mięśni i zmniejszyć ilość tłuszczu, lepiej ćwicz mięśnie brzucha. Ale czy to naprawdę doprowadzi do zgrabnego brzucha?

„Możesz zrobić 50 000 brzuszków dziennie, ale nadal będą to tylko stonowane mięśnie pod brzusznym tłuszczem” – mówi Lauren Harris-Pincus, MS, RDN i właściciel Nutrition Starring You. „Prawda jest taka, że ​​dopóki masa nie spadnie, nie dostaniesz sześciopaka” http://big-talents.eu.

Jak więc pozbyć się upartej poduszki wokół swojego tułowia? Czytaj dalej, aby uzyskać prawdziwą szufelkę na temat utraty tłuszczu z brzucha.

Tłuszcz żołądka 101

„Ćwicz przez 30 minut w porównaniu do 23 i pół godziny, w których nie ćwiczysz.”

Tłuszcz żołądka 101Po pierwsze, każdy ma tłuszcz, zarówno warstwa tłuszczu podskórnego tuż pod naszą skórą, która pomaga izolować ciało i głębszy tłuszcz trzewny, który otacza i chroni narządy. Zgadza się: powinieneś mieć tłuszcz z brzucha. Ale to, ile masz tłuszczu i jak jest dystrybuowane, ma więcej wspólnego z genetyką niż twój podstawowy trening.

Według Harris-Pincus, kobiety i mężczyźni w różny sposób odmawiają wiewiórki. Średnio kobiety mają od 6 do 11 procent więcej tkanki tłuszczowej niż mężczyźni. Ten dodatkowy tłuszcz zazwyczaj gromadzi się w dolnej części ciała (zwłaszcza przed uderzeniem menopauzy) wokół bioder i ud, tworząc gruszkowaty kształt. Z kolei mężczyźni mają tendencję do gromadzenia tłuszczu wokół brzucha (stąd, jelito piwne).

Dzięki hormonowi estrogenu, kobiece ciało lubi również trzymać się tłuszczu. Badanie w przeglądzie otyłości pokazuje, że kobiety przechowują tłuszcz wydajniej niż mężczyźni, aby przygotować organizm do ciąży. Choć wygląda na to, że kobiety mogły narysować krótszy koniec kija, stereotypowy kształt gruszki jest rzeczywiście uważany za zdrowszy niż chude piwo, ponieważ tłuszcz z brzucha jest czerwoną flagą, jeśli chodzi o twoje zdrowie. „Trzewny tłuszcz wiąże się ze zwiększonym ryzykiem cukrzycy, wysokiego ciśnienia krwi i zespołu metabolicznego” – mówi Harris-Pincus.

Jak stracić tłuszcz z brzucha i trzymać go z dala

Robienie treningów ab może wzmocnić twoje jądro, ale nie zmniejszy tłuszczu ani nie zmniejszy tych uchwytów miłosnych – i dlatego musisz jeść zdrowo. „Ćwicz przez 30 minut w porównaniu do 23 i pół godziny, w których nie ćwiczysz. Musisz jeść właściwe rzeczy „, mówi Harris-Pincus.

Powtarzaj za nami: Czas zacząć jeść czysto. Zaleca połączenie warzyw, owoców, całych ziaren, orzechów, nasion, fasoli, niskotłuszczowego mleczarstwa i chudego białka, takich jak drób, jaja i ryby, na dawkę kwasów tłuszczowych omega-3. I upuść dodany cukier, gdy jesteś na tym. „Badania pokazują, że kiedy masz dietę bogatą w pełnoziarniste – i kontrolowaną ilością kalorii – możesz zmniejszyć tłuszcz z brzucha” – mówi. Ale pamiętaj, aby również obserwować swoje porcje. „Wiele osób je bardzo zdrowych i nie je rupieci, ale ich porcje są zbyt duże.”

Jak stracić tłuszcz z brzucha i trzymać go z dalaJeśli jesteś mądry w wyborze żywności i ograniczasz jej spożycie, w końcu zaczniesz tracić tkanki tłuszczowej i upuszczać spodnie. Ale przepraszam: nie ma sposobu, aby zniknąć z tylko brzucha – prawdopodobnie zmniejszysz całkowity procent tkanki tłuszczowej i stracisz go również na twarzy, biodrach, pośladkach i klatce piersiowej.

Na szczęście ćwiczenia fizyczne pomagają pobudzać różne rzeczy, jeśli chodzi o ten nieznośny tłuszcz w żołądku. „Tłustościowy tłuszcz reaguje dobrze, gdy … [ty] zaczynasz ćwiczyć i oglądać swoje kalorie i to, co jesz” – mówi Harris-Pincus. I choć niekończące się brzuszki nie są przepustką do płaskiego brzucha, nadal ważne jest trenowanie mięśni ab. „Wszystko promieniuje ze środka ciała – równowaga, postawa, ruch funkcjonalny” – mówi Joe Ardito, założyciel Fit Crush NYC. „Możesz osiągnąć lepsze wyniki, jeśli masz silny rdzeń”.

Badania pokazują również, że treningi z udziałem intensywnego treningu interwałowego (HIIT) mogą pomóc zredukować nadmiar tkanki tłuszczowej w okolicach środka. Oprócz pracy z rdzeniem, spróbuj wprowadzić dzień lub dwa bardziej energiczne ćwiczenia w swoim tygodniowym harmonogramie. (Możesz rozpocząć od tych trzech rutynowych ćwiczeń.) Pamiętaj, że możesz obniżyć swój całkowity procent tkanki tłuszczowej nawet poprzez poruszanie się w pracy więcej, zgodnie z innym badaniem.

Dolna linia

Nie ma ani jednej magicznej sztuczki ani szybkiej naprawy, która roztopi tłuszcz wokół twojego tułowia i da ci te pożądane absy, które wszyscy widzimy w kioskach. Zmniejszenie tłuszczu z brzucha – a także całego tłuszczu w organizmie – ma na celu wprowadzenie zmian na dłuższą metę.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułSkurcz Penisa Tymczasowe Lub Stałe?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here